loading...
جدید ترین متن آهنگها
Amir Mahdi بازدید : 698 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

Sasy Mankan Vaghti Ba Hamdigeim متن آهنگ وقتی با همدیگه ایم ساسی مانکن

تکست و متن آهنگ جدید ساسی مانکن به نام وقتی با همدیگه ایم

************

از همون روزی که رفت جاشو خالی کردم

من هنوزم دارم دور چشاش میگردم

من هنوز عکساشو می بینم واسه اش میمیرم

هنوزم منتظرم چشم انتظار میشینم

زندگیم خوب بود فقط تو رو کم داشت 

حتی اگه هر روز منو برنجونه با حرفاش

اخماش

من صداش میکنم ؛ من نگاش میکنم

من به پاش میمونم ؛ حالا برگرد بیا نه

اون نمیخواد که بیاد ؛ اون پریشونه زیاد

دیگه نمیاد اونم ؛ منو میخواد یا نه

************

متن آهنگ وقتی با همدیگه ایم ساسی مانکن

************

صبح تا شب دلم هنوز عاشق شه

بهونه اشو میگیره بخواد براش میمیره

هنوزم حال و هوات تو کوچه مون می پیچه

چشم عاشقه چشاشه بیخیال نمیشه

زندگیم خوب بود فقط تو رو کم داشت

حتی اگه هر روز منو برنجونه با حرفاش

اخماش

من صداش میکنم ؛ من نگاش میکنم

من به پاش میمونم ؛ حالا برگرد بیا نه

اون نمیخواد که بیاد ؛ اون پریشونه زیاد

دیگه نمیاد اونم ؛ منو میخواد یا نه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 55
  • بازدید هفته : 580
  • بازدید ماه : 437
  • بازدید سال : 8,489
  • بازدید کلی : 73,643
  • کدهای اختصاصی