loading...
جدید ترین متن آهنگها
Amir Mahdi بازدید : 1077 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

Atre Gole Yakh Text متن آهنگ عطر گل یخ منصور

تکست و متن آهنگ منصور به نام عطر گل یخ

*************

تو آخرین آبه از این زمستونی

نام گل یخ رو تویی که میدونی

تویی که میتونی، تو فصل سرد من

طلوع کنی با عشق، به مرز درد من

گل یخم امّا، گریزون از سرما

بذار توی دستات آب بشم از گرما

گل یخم امّا،  گریزون از سرما

بذار توی دستات آب بشم از گرما

….

ببر منو با خود به فصل آفتابی

آشتی بده من رو با عشق و بی تابی

ببر منو با خود ای بهترین آخر

موندنِ من مرگه ای آخرین یاور

گل یخم امّا، گریزون از سرما

بذار توی دستات آب بشم از گرما

….

تو آخرین آبه  از این زمستونی

نام گل یخ رو  تویی که میدونی

گل یخم امّا،  گریزون از سرما

بذار توی دستات آب بشم از گرما
….
ببر منو با خود به فصل آفتابی

آشتی بده من رو با عشق و بی تابی

ببر منو با خود ای بهترین آخر

موندنِ مرگه ای آخرین یاور

گل یخم امّا، گریزون از سرما

بذار توی دستات آب بشم از گرما

گل یخم امّا،  گریزون از سرما

بذار توی دستات آب بشم از گرما

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 28
  • گوگل دیروز : 55
  • بازدید هفته : 662
  • بازدید ماه : 519
  • بازدید سال : 8,571
  • بازدید کلی : 73,725
  • کدهای اختصاصی