loading...
جدید ترین متن آهنگها
Amir Mahdi بازدید : 63 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

Eddie Attar Sargarmi متن آهنگ سرگرمی اددی عطار

تکست و متن آهنگ جدید اددی عطار به نام سرگرمی

*************

برای من چه دلتنگی

ولی با من تو میجنگی

چقدر با من تو بیرحمی

با این بازی تو سرگرمی 

یه روز هستی یه روز میری

چرا انقدر تو دلگیری

سخته خوندن از تو چشمات

یه حس خوب چه سختگیری

دارم دیوونه میشم ؛ وقتی نیستی تو پیشم

میری با یکی دیگه ؛ اونم ازت دلگیره

**************

متن آهنگ سرگرمی اددی عطار

**************

تو خودت خوبی ولی آشوبی

از منو قلبم میزنی زودی

دل دیوونه م با تو آرومه

وقتی که نیستی سرد این خونه

برای من چه دلتنگی

ولی با من تو میجنگی

چقدر با من تو بیرحمی

با این بازی تو سرگرمی

یه روز هستی یه روز میری

چرا انقدر تو درگیری

سخته خوندن از تو چشمات

یه حس خوب چه سختگیری

دارم دیوونه میشم ؛ وقتی نیستی تو پیشم

میری با یکی دیگه ؛ اونم ازت دلگیره

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 14
  • گوگل دیروز : 55
  • بازدید هفته : 591
  • بازدید ماه : 448
  • بازدید سال : 8,500
  • بازدید کلی : 73,654
  • کدهای اختصاصی