loading...
جدید ترین متن آهنگها
Amir Mahdi بازدید : 104 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

Ali Bagheri Halam Khoobeh متن آهنگ حالم خوبه علی باقری

تکست و متن آهنگ علی باقری به نام حالم خوبه

*****************

غصه ی چیو داری می خوری دنیا دو روزه ای عشق من

بیا کنارم تو زیر بارون تنها به عشق چشمات زنده ام

حالم خوبه با تو حالم خوبه دنیا و عشق با تو چه خوبه

حالم خوبه آهای عشق نازم دنیا رو بدون تو من می بازم

**************

گوشه ی قلبم جایی داری که تا حالا هیشکی نداشته

خودتم می دونی تا حالا اینجوری هیچکس دوست نداشته

حالم خوبه با تو حالم خوبه دنیا و عشق با تو چه خوبه

حالم خوبه آهای عشق نازم دنیا رو بدون تو من می بازم

***************

متن آهنگ حالم خوبه علی باقری

***************

عشقت توی قلبم قلبم داره تند تند می زنه

آخه چشمای ناز تو گلم قلبمو از جا می کنه

من بدون تو مریضم عاشقت شدم عزیزم 

حالم خوبه با تو حالم خوبه دنیا و عشق با تو چه خوبه

حالم خوبه آهای عشق نازم دنیا رو بدون تو من می بازم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 38
  • گوگل دیروز : 55
  • بازدید هفته : 707
  • بازدید ماه : 564
  • بازدید سال : 8,616
  • بازدید کلی : 73,770
  • کدهای اختصاصی