loading...
جدید ترین متن آهنگها
Amir Mahdi بازدید : 101 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

AmirVakilii متن آهنگ چند روزیه قیدتو زدم امیر وکیلی

تکست و متن آهنگ امیر وکیلی به نام چند روزیه قیدتو زدم 

***************

چند روزیه قیدتو زدم و ازت خبر ندارم

دورتو خط کشیدم اما بد جوری بی قرارم

انگاری آشوبه دلم از وقتی که تو رقتی

یه دل میگه ببخشمت یه دل میگه کم نیارم

دارم می جنگم با دلم که تورو فراموش کنم

موندم تمومش کنم یا اینکه حرف دلمو گوش کنم

بگم تمومه یا بگم که برگردی به خونه

نمی دونم چه کار کنم با این دل دیوونه

هر چی دارم می کشم از این دله 

می گم دلم حوصله کن حوصله

بذار تمومش کنم و بگذرم

بذار فراموشش کنم ای دلم

بذار که کارشو کنم یک سره 

کاری کنم که از یادمون نره  

طاقت بیار ای دل تنهای من 

اینجوری واسه هر دو مون بهتره 

**********************

متن آهنگ چند روزیه قیدتو زدم امیر وکیلی

**********************

دلم آرووم نمی گره میگه بدون اون می میره

موندم سر دوراهی آخه دل دیوونه بد جوری گیره

هر چی دارم می کشم از این دله 

می گم دلم حوصله کن حوصله

بذار تمومش کنم و بگذرم

بذار فراموشش کنم ای دلم

بذار که کارشو کنم یک سره 

کاری کنم که از یادمون نره 

طاقت بیار ای دل تنهای من 

اینجوری واسه هر دو مون بهتره

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 55
  • بازدید هفته : 576
  • بازدید ماه : 433
  • بازدید سال : 8,485
  • بازدید کلی : 73,639
  • کدهای اختصاصی