loading...
جدید ترین متن آهنگها
Amir Mahdi بازدید : 230 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

Ali Abdolmaleki Eyde Bi To متن آهنگ عید بی تو علی عبدالمالکی

تکست و متن آهنگ علی عبدالمالکی به نام عید بی تو

***********

این اولین عید ای که نیستی کنارم

تحویل سال اول تو رو ندارم

وقتی صدای تو نمیرسه به گوشم

دیگه چه فرقی میکنه که چی بپوشم

نیستی و خاطرات افتاده به جونم 

فک نکنم تا سال بعد زنده بمونم

یادم نمیره وقت رفتن چی تنت بود

اول قصه مون چه وقت رفتنت بود

دلم واسه هیشکی بجز تو تنگ نمیشه

یه چیزایی یادم میمونه تا همیشه

فک نکنم بدون تو دووم بیارم

خیلی چیزا رو نمیشه به روم بیارم

***********

متن آهنگ عید بی تو علی عبدالمالکی

***********

بی تو چه فرقی میکنه سال چی باشه

چه فرقی میکنه دلم مال کی باشه

این عکسا پر نمیکنن جاتو برا من

خاطرهات ببین چه کار میکنن با من

نیستی و خاطرات افتاده به جونم

فک نکنم تا سال بعد زنده بمونم

یادم نمیره وقت رفتن چی تنت بود

اول قصه مون چه وقت رفتنت بود

دلم واسه هیشکی بجز تو تنگ نمیشه

یه چیزایی یادم میمونه تا همیشه

فک نکنم بدون تو دووم بیارم

خیلی چیزا رو نمیشه به روم بیارم

دانلود آهنگ عید بی تو علی عبدالمالکی


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 144
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 39
  • گوگل دیروز : 55
  • بازدید هفته : 714
  • بازدید ماه : 571
  • بازدید سال : 8,623
  • بازدید کلی : 73,777
  • کدهای اختصاصی