loading...
جدید ترین متن آهنگها
Amir Mahdi بازدید : 98 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

AminMohammadi متن آهنگ دلم آروم نمیشه بهزاد پکس و امین محمودی

تکست و متن آهنگ بهزاد پکس و امین محمودی به نام دلم آروم نمیشه

*******************

دست از دلم بر نمی داره

اونیکه از بد بودن کم نمی ذاره

دل من آروم نمیشه  آره آروم نمیشه

از من گذشت و رفت و زیر پاش 

قلبمو شکست و رد شد دیگه باش

آروم نمیشه دل من آروم نمیشه

******

برو دست از دل من بردار

تورو تو خواب می بینم هر بار

بی خیال از من نمیشه دردام

نمی تونم

حالا که چشمامو رو همه بستم

تنهایی می میره دل شکستم

منی که از غم عشق تو خسته ام

نمی تونم

********

تو دست تو دستش می خندیدی

ببین اون داره چی میگه بی تو

که هر بار هر جا میره می میره بی تو

……………………

دست از سرم بردار …

[ متاسفانه به علت نارسا بودن صدای خواننده از ادامه دادن این تکست معذوریم ]

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 39
  • گوگل دیروز : 78
  • بازدید هفته : 608
  • بازدید ماه : 1,808
  • بازدید سال : 9,860
  • بازدید کلی : 75,014
  • کدهای اختصاصی