loading...
جدید ترین متن آهنگها
Amir Mahdi بازدید : 166 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

http://irtext.ir/wp-content/uploads/2014/03/Jamshid-Saniyeh-Ha.jpg

تکست و متن آهنگ جدید جمشید به نام ثانیه ها

*********

وقتی همه ی زندگی من تویی

چطور باور کنم تو رو ندارم

با اینکه خیلی وقته دوری از من

هنوز تو رو حس میکنم کنارم 

حتی واسه یه لحظه هم نمیخوام

به جای خالی تو عادت کنم

به اون هوایی که نفس میکشی

فقط دلم میخواد حسادت کنم

ثانیه ها رو واسه تو میشمارم

هنوز گوشم به صدای ساعته

برای من شیرین انتظارت

خیالم از اومدنت راحته

************

متن آهنگ ثانیه ها جمشید

************

وقتی همه زندگی من تویی

چطور باور کنم تو رو ندارم

با اینکه خیلی وقته دوری از من

هنوز تو رو حس میکنم کنارم

حتی واسه یه لحظه هم نمیخوام

به جای خالی تو عادت کنم

به اون هوایی که نفس میکشی

فقط دلم میخواد حسادت کنم

ثانیه ها رو واسه تو میشمارم

هنوز گوشم به صدای ساعته

برای من شیرین انتظارت

خیالم از اومدنت راحته

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 14
  • گوگل دیروز : 55
  • بازدید هفته : 590
  • بازدید ماه : 447
  • بازدید سال : 8,499
  • بازدید کلی : 73,653
  • کدهای اختصاصی