loading...
جدید ترین متن آهنگها
Amir Mahdi بازدید : 62 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

Amin Habibi Vaghti Be To Fekr Mikonam Album Demo متن آهنگ وقتی به تو فکر می کنم از امین حبیبی

متن آهنگ وقتی به تو فکر می کنم از امین حبیبی

 

میگی می خوام رها شم نگرانم نگرانم

نگرانم نگرانم نگرانم نگرانم

دلم پریشونه پر خونه بیا برگرد بیا خونه

تو نگاهت برام جونه بی تو می شم یه دیوونه

دلم پریشوونه……….

*****

می خوام با تو باشم تو دل تو جا شم

می خوام با تو غرق خیال و رویا شم

می خوام تو کنارم باشی و بمونی

عشقوم تو چشمات ببینی و بخونی

*****

می دونه بین ما دوتا جدایی تقصیر کیه

می دونه دوباره براش خواب های نا جوری دیدیم

اما بازم تمی تونه نگه تو اونه دزدیدی

شیرین ترین خوابی که دیدم….

*****

همیشه عاشقتم اسیر و حیرونتم

تو قلب و جون منی بخدا دیوونه اتم

نذار از قصه دلم توی سینه بمیره 

بخدا دوری تو جونمو از من میگیره

نذار اشک ما دوتا ………

*****

پنجره انصاف تو بود دیگه دارم میمیرم

خسته شدم از بی کسی تو چنگ غم اسیرم

پنجره واشو تا بازم عزیزمو ببینم

آخه تا کی تو تنهایی….

دانلود آهنگ جدید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 39
  • گوگل دیروز : 78
  • بازدید هفته : 601
  • بازدید ماه : 1,801
  • بازدید سال : 9,853
  • بازدید کلی : 75,007
  • کدهای اختصاصی