loading...
جدید ترین متن آهنگها
Amir Mahdi بازدید : 95 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

Sarmaadi متن آهنگ قسم خورده مرتضی سرمدی

تکست و متن آهنگ مرتضی سرمدی به نام قسم خورده از آلبوم قسم خورده

**************************

دلم از چشات گرفته که به رنگ آسمونه

چشایی که دوست نداره توی زندگی بمیره

راست بگو چرا….. !!

توی شهر دلت افتاد همه ی قول و قراراتو بردی از یادت

که همه قول و قراراتو دوباره بردی از یاد

***********************

متن آهنگ قسم خورده مرتضی سرمدی

***********************

تو که لحن عاشقونه ات تو دلم آتیش به پا کرد

چی شدش که دست پاکت دست خستمو رها کرد

خورده ی عشقی نذار اینجوری جدا شیم

یا تو آلبوم تقدیر ما کنار هم نباشیم

خط نزن اسممو آسون سخته بی تو زنده موندن

سخته با صدای خسته از نبودن تو خوندن 

خوابش با تو قشتنگه آخ چه حسی به تو دارم

سرمو با کلی احساس روی شونه هات می زارم

نمی گم خدا نگهدار می دونی که نمی تونم

تا نفس تو سینه دارم من به یاد تو می مونم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 35
  • گوگل دیروز : 78
  • بازدید هفته : 590
  • بازدید ماه : 1,790
  • بازدید سال : 9,842
  • بازدید کلی : 74,996
  • کدهای اختصاصی