loading...
جدید ترین متن آهنگها
Amir Mahdi بازدید : 86 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

Sarmaadi متن آهنگ بی وفایی مرتضی سرمدی

تکست و متن آهنگ مرتضی سرمدی به نام بی وفایی از آلبوم قسم خورده

*****************

ترسم از شکستنم نیست در زمین که تو نباشی

آخه جون دادی به قلبم میمیرم ازم جداشی

ترسم از اینه که یک روز وقتی دنیا رو به رومه

دیگه پیش تو نباشم یا بگی قصه تمومه

آره آرومم کنارت وقتی میگی که میمونی

میگم اروم توی گوشت بمون اینجا تو همونی

زندگی واسم یه رویاست پر از درد جدایی

چی بوده سهم من از تو طعم تلخ بی وفایی

چی بوده سهم من از تو طعم تلخ بی وفایی

****************

متن آهنگ بی وفایی مرتضی سرمدی

****************

دوست دارم گرمای عشقت بزنه آتیش به جونم

خیلی لذت داره وقتی میگی که منم می مونم

زخم هامو دیدی که عشقم می دونی خیلی غریبم

بگو می مونی تو زندم تا نده هیچکی فریبم 

آره آرومم کنارت وقتی میگی که میمونی

میگم اروم توی گوشت بمون اینجا تو همونی

زندگی واسم یه رویاست پر از درد جدایی

چی بوده سهم من از تو طعم تلخ بی وفایی

چی بوده سهم من از تو طعم تلخ بی وفایی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 43
  • گوگل دیروز : 78
  • بازدید هفته : 616
  • بازدید ماه : 1,816
  • بازدید سال : 9,868
  • بازدید کلی : 75,022
  • کدهای اختصاصی