loading...
جدید ترین متن آهنگها
Amir Mahdi بازدید : 145 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

Ali Abbasi Masire Asheghi متن آهنگ مسیر عاشقی علی عباسی

تکست و متن آهنگ علی عباسی به نام مسیر عاشقی

******************

دلم بازم پر از صدای تو صدای خنده های تو

یه قاب عکس جای تو مسیر سرنوشت من رد پای تو

ببین که سهم من از عاشقی فقط یه قاب عکس بود

یه قلب سرد و یخ زده که عاشق نوازشه

تموم آرزوی من ازت فقط یه خواهشه

دلم دوباره باز هواتو داره عشق من

ببین که گریه هام باز چه بی شماره عشق من

مسیر عاشقی انتها نداره عشق من

بیا که غصه ها بی صدا زبونه می زنه

دله شکسته من حرفه عاشقوونه می زنه

ببین دلم هنوز بی قراره با تو بودنه

**********************

متن آهنگ مسیر عاشقی علی عباسی

**********************

سکوت بازم شده صدای من

صدای ناله های من

هوای تو هوای من 

تو غرقه زندگی تو اشک تو تموم دار من

بمون بازم تو خاطرات من غمت شکسته بالمو

خراب حس و حالمو

آخه نمی شه باورم بخون دوباره خوابمو

دلم دوباره باز هواتو داره عشق من

ببین که گریه هام باز چه بی شماره عشق من

مسیر عاشقی انتها نداره عشق من

بیا که غصه ها بی صدا زبونه می زنه

دله شکسته من حرفه عاشقوونه می زنه

ببین دلم هنوز بی قراره با تو بودنه


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 15
  • گوگل دیروز : 55
  • بازدید هفته : 609
  • بازدید ماه : 466
  • بازدید سال : 8,518
  • بازدید کلی : 73,672
  • کدهای اختصاصی